`»Thread of a million replys«´ AKA Random Chat - Page 19 - The Horse Forum
View Poll Results: Do you think this will reach a million replys?
Yeah, it will. 372 49.80%
Nah, of course not! 102 13.65%
273 36.55%
Voters: 747. You may not vote on this poll

 528Likes
Reply
 
LinkBack Thread Tools
post #181 of 17077 Old 01-10-2008, 03:48 AM
Yearling
 
Join Date: Sep 2007
Location: Delregans Way Performance horses QLD AUS
Posts: 773
• Horses: 0
yeh Grum... I am in love with the smell of my horses, I reckon they should invent a perfume lol.... lets all smell like horses haha!! If you told that (That you love the smell of your horses) to any un horsey person, they would think ur half stupid...lol :roll: . So guys, how are your horses going? All well?

Delregans Way Performance Horses
Bundaberg, QLD
Australia
Delregans Way is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #182 of 17077 Old 01-10-2008, 03:56 AM Thread Starter
Foal
 
Join Date: Oct 2007
Location: Fort Nelson, British Columbia, Canada
Posts: 80
• Horses: 0
LOL yeah they should, but my Gracey, she has a uniqe smell, I just can't get enough!! <Really.... I like have her blanket on my bed<creepy, yes.
Grumman is offline  
post #183 of 17077 Old 01-10-2008, 06:21 AM
Trained
 
Join Date: Sep 2007
Location: Hatton Vale, QLD, Australia
Posts: 5,227
• Horses: 7
Quote:
Originally Posted by I Love Lane
Blah blah blah blah.....................

Yay Jazzy!!! That is great. What area are they headed too??? (and from a few days ago OH is other half )
ah ok :) yeah that's him

We are off to ridegwood heights pony club at pallara. I didnt really want to go to a pony club but we can't find anywhere else that doesnt cost heaps per week. Don't know of anywhere else do ya?
jazzyrider is offline  
post #184 of 17077 Old 01-10-2008, 06:32 AM
Trained
 
Join Date: Sep 2007
Location: Hatton Vale, QLD, Australia
Posts: 5,227
• Horses: 7
Quote:
Originally Posted by free_sprtd
NICE! CONGRATS JAZZY!!
thank you :)

Fresian mirror - you bet I can't wait :) its going to be sooooooooooo good

Poptartshop - thanx! Im really happy for me too
jazzyrider is offline  
post #185 of 17077 Old 01-10-2008, 06:34 AM
Trained
 
Join Date: Sep 2007
Location: Hatton Vale, QLD, Australia
Posts: 5,227
• Horses: 7
oh yeah, I love the smell of my horses too :) and the leather and the hay and the molassess (sp?) I love it all!!!!

Sorry about the double post but since we are trying to make it to a million I figured it wouldnt matter
jazzyrider is offline  
post #186 of 17077 Old 01-10-2008, 09:04 AM
Showing
 
Join Date: Sep 2007
Location: SE Kansas
Posts: 10,619
• Horses: 5
I finally have Vida nice enough to stand still while I stick my nose in her neck and give her a good whiff. I think she wondered "what the heck are you doing?" at first. I don't smell my mohair cinch it smells pretty bad like a wet dog. Its in being washed at the moment .


"Until one has loved an animal, part of one's soul remains unawakened..."
- Anatole France
Vidaloco is offline  
post #187 of 17077 Old 01-10-2008, 12:16 PM
Showing
 
Join Date: Aug 2007
Location: USA.
Posts: 10,793
• Horses: 2
Yeah...I love the smell of my horse as well; un-horsey people just don't understand. LOL!! But will they ever? I doubt it. I like the whole barn smell...all the tack, etc.! :P
PoptartShop is offline  
post #188 of 17077 Old 01-10-2008, 02:59 PM
Green Broke
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 4,824
• Horses: 2
mmmm.......walking into the barn after it's been a couple days is pretty relaxing...

Oooh I love the smell when they are running and kicking up dirt in the arena! Lol heheh

We are all a strange bird of a different color I guess!
free_sprtd is offline  
post #189 of 17077 Old 01-10-2008, 07:44 PM
Showing
 
Join Date: Sep 2007
Location: SE Kansas
Posts: 10,619
• Horses: 5
We have a little tack "shed" not out in the barn. My nephew was visiting and I showed him my new saddle. He wanted me to close the door and just leave him in there All that leather and horsey smell. When my mom comes to visit she always wants to stay out in my hay barn which also houses my chickens. She says it smells like her childhood, hay and feed and chickens Funny how some smells can be great to some and bring back memorys and others just say yuck stinky peeyewey :) Cow manure and silage always remind me of childhood, I love the smell of cows, weird I know


"Until one has loved an animal, part of one's soul remains unawakened..."
- Anatole France
Vidaloco is offline  
post #190 of 17077 Old 01-10-2008, 09:52 PM
Weanling
 
Join Date: Jan 2008
Location: California
Posts: 261
• Horses: 2
Well at school (Fresno State University) which is a major agriculture school smells like stinky cow poo in the early morning, it is intoxicating! Lol. Its weird the barn at the University where I ride for the team has a different horse smell than at the place where my horse is. lol, I love the smell of my horse, I love to give him kisses on the neck or the nose or cheek and after a ride it has a salty after taste lol from dried sweat, yah kinda gross. I think my horse also likes how I smell because he always smells my head and behind my ears a lot!! Lol

So today was not a good day for me. First off I didnt feel good, you ladies understand what I am going through today (or this week for that matter :roll: ) and well Joe was being a brat. He would not move out at all, and even when I got after him with a smack all he did was try adn buck me off, but none the less was still lazy... Also I am working on bending him and having him cross his legs over (dont know what it is called, can't think right now) and one way he does it great but the other way he backs up or walks forward even when I add leg and rein, he gets frustrated really easily so when he doesnt get something right away he acts like an idiot. SO basically I wanted to strangle him! Lol but we all have our days, hopefully tomorrow our jumping lesson is much better. :roll:

The rider casts her heart over the fence, the horse jumps in pursuit of it.
RockinTheBit07 is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the The Horse Forum forums, you must first register.

Already have a Horse Forum account?
Members are allowed only one account per person at the Horse Forum, so if you've made an account here in the past you'll need to continue using that account. Please do not create a new account or you may lose access to the Horse Forum. If you need help recovering your existing account, please Contact Us. We'll be glad to help!

New to the Horse Forum?
Please choose a username you will be satisfied with using for the duration of your membership at the Horse Forum. We do not change members' usernames upon request because that would make it difficult for everyone to keep track of who is who on the forum. For that reason, please do not incorporate your horse's name into your username so that you are not stuck with a username related to a horse you may no longer have some day, or use any other username you may no longer identify with or care for in the future.



User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome