`»Thread of a million replys«´ AKA Random Chat - Page 200
 
 

       The Horse Forum > Life Beyond Horses > General Off Topic Discussion

`»Thread of a million replys«´ AKA Random Chat

This is a discussion on `»Thread of a million replys«´ AKA Random Chat within the General Off Topic Discussion forums, part of the Life Beyond Horses category

    View Poll Results: Do you think this will reach a million replys?
    Yeah, it will. 363 49.46%
    Nah, of course not! 98 13.35%
    273 37.19%
    Voters: 734. You may not vote on this poll

    Like Tree521Likes

     
    LinkBack Thread Tools
        06-07-2008, 01:41 PM
      #1991
    Trained
    Happy Saturday!
         
    Sponsored Links
    Advertisement
     
        06-07-2008, 01:48 PM
      #1992
    Trained
    Happy Saturday to you too Dumas and everyone else!

    Ahh it's so hot outside, it's gross! I'm going to be heading up the the place of death, I mean spring valley to cool of the horses and let them drink some water. Maybe i'll give them a bath, I don't know...

    I hope everyone stays cool and well hydrated in this heat
         
        06-07-2008, 02:11 PM
      #1993
    Showing
    3307. Happy Saturdayy! :)
         
        06-07-2008, 03:42 PM
      #1994
    Green Broke
    3308

    We've been to Bramham Horse Trials today. It makes me so envious when we go there, makes me want to rush home, get on Petra and work to try and get to that level!! I'm living in cloud cuckoo land though, as riders from all over the world compete, and our olympic team were also there competing! Lol, I'm too tired to ride, so it'll have to wait till tomorrow! Lol.
         
        06-07-2008, 04:01 PM
      #1995
    Trained
    That seems like fun Meggy!

    I remember seeing a show jumping show last summer, They were jumping like 5-6ft!

    But I got such the urge to jump on Vega and do that. Though I realized I was getting WAY too ahead of myself.

    Glad you had fun! I'd love to see updated pictures and possibly a video of Poppy. She must be getting so big now
         
        06-07-2008, 04:02 PM
      #1996
    Showing
    3309. ;)

    LOL! :P Haha good luckk.
         
        06-07-2008, 08:12 PM
      #1997
    Started
    3310, lol I was just about to write 33010!
         
        06-07-2008, 09:31 PM
      #1998
    Green Broke
    Hey guys we had a safe trip down here! Hardly no traffic I have already been on the beach and the water feels sooo good! I can't wait to get into it tomorrow! :) How has everyones day been? :)
         
        06-07-2008, 09:49 PM
      #1999
    Showing
    3312. Heyy Buck! Lucky you, LOL you seeing lots of palm trees? My day was okay...a bit boring! & wow it's like 90 degrees here, HOT!
         
        06-07-2008, 09:53 PM
      #2000
    Green Broke
    Lol yea ot of palm trees and its lik 95 here right now but the sun is going down lol so im sure the temp will drop some soon :) im so sleepy I went to bed at 2:30 and we got up at 4:45 and left at 5 and I only slept maybe 4 hours the whole ride I just couldnt sleep now im about to pass out lol :)
         

    Quick Reply
    Please help keep the Horse Forum enjoyable by reporting rude posts.
    Message:
    Options

    Register Now

    In order to be able to post messages on the The Horse Forum forums, you must first register.

    Already have a Horse Forum account?
    Members are allowed only one account per person at the Horse Forum, so if you've made an account here in the past you'll need to continue using that account. Please do not create a new account or you may lose access to the Horse Forum. If you need help recovering your existing account, please Contact Us. We'll be glad to help!

    New to the Horse Forum?
    Please choose a username you will be satisfied with using for the duration of your membership at the Horse Forum. We do not change members' usernames upon request because that would make it difficult for everyone to keep track of who is who on the forum. For that reason, please do not incorporate your horse's name into your username so that you are not stuck with a username related to a horse you may no longer have some day, or use any other username you may no longer identify with or care for in the future.

    User Name:
    Password
    Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
    Password:
    Confirm Password:
    Email Address
    Please enter a valid email address for yourself.
    Email Address:

    Log-in

    Human Verification

    In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



    Thread Tools



    All times are GMT -4. The time now is 09:40 AM.


    Powered by vBulletin® Version 3.8.5
    Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
    Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0