Check this out !
 
 

       The Horse Forum > Life Beyond Horses > General Off Topic Discussion

Check this out !

This is a discussion on Check this out ! within the General Off Topic Discussion forums, part of the Life Beyond Horses category

     
    LinkBack Thread Tools
        07-21-2009, 02:03 PM
      #1
    Weanling
    Check this out !

    The other day I was down by the river and I found this, so I took a pic. I thought it was rather neat, its something you don't see to often. I know it looks odd and stuff but yeah haha its kinda cool I thought.
    Attached Images
    File Type: jpg P1000410.jpg (112.7 KB, 42 views)
         
    Sponsored Links
    Advertisement
     
        07-21-2009, 03:43 PM
      #2
    Trained
    Jeeze. That is one big frog for such a tiny snake. Neat.
         
        07-21-2009, 04:47 PM
      #3
    Super Moderator
    I got chills .
         
        07-21-2009, 04:54 PM
      #4
    Super Moderator
    I don't think the frog thought it was cool!

    Actually, I'd enter in a local photo contest if I were you...
         
        07-21-2009, 05:46 PM
      #5
    Showing
    That is very cool. Do you know what kind of snake it is?
         
        07-21-2009, 06:10 PM
      #6
    Weanling
    Poor little frog :(
         
        07-21-2009, 06:21 PM
      #7
    Weanling
    Its a garder snake. They don't bite. You guys don't have any ? Well I suppose not if your way down in texas haha they're like loaded everywhere here in saskatchwan.
         
        07-21-2009, 07:48 PM
      #8
    Weanling
    We have green garden snakes here in oklahoma....but I don't care what people say, i'm sure if you pestered them enough any snake would bite. I don't like snakes. Of ANY kind!
         
        07-21-2009, 08:07 PM
      #9
    Weanling
    Lol, garder haha not garden. I dunno if that was a spelling mistake you made but yeah, just thought id say that
         
        07-21-2009, 08:24 PM
      #10
    Weanling
    Quote:
    Originally Posted by racer179    
    lol, garder haha not garden. I dunno if that was a spelling mistake you made but yeah, just thought id say that
    lol nope reading mistake I read garden not garder....idk if we have garder snakes here or not lol
         

    Quick Reply
    Please help keep the Horse Forum enjoyable by reporting rude posts.
    Message:
    Options

    Register Now

    In order to be able to post messages on the The Horse Forum forums, you must first register.

    Already have a Horse Forum account?
    Members are allowed only one account per person at the Horse Forum, so if you've made an account here in the past you'll need to continue using that account. Please do not create a new account or you may lose access to the Horse Forum. If you need help recovering your existing account, please Contact Us. We'll be glad to help!

    New to the Horse Forum?
    Please choose a username you will be satisfied with using for the duration of your membership at the Horse Forum. We do not change members' usernames upon request because that would make it difficult for everyone to keep track of who is who on the forum. For that reason, please do not incorporate your horse's name into your username so that you are not stuck with a username related to a horse you may no longer have some day, or use any other username you may no longer identify with or care for in the future.

    User Name:
    Password
    Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
    Password:
    Confirm Password:
    Email Address
    Please enter a valid email address for yourself.
    Email Address:

    Log-in

    Human Verification

    In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.


    Old Thread Warning
    This thread is more than 90 days old. When a thread is this old, it is often better to start a new thread rather than post to it. However, If you feel you have something of value to add to this particular thread, you can do so by checking the box below before submitting your post.

    Thread Tools

    Similar Threads
    Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
    Check out... CheyAut Driving 0 03-19-2009 12:14 AM
    Check this guy out! mlkarel2010 Horse Pictures 5 07-25-2008 02:52 PM
    You HAVE to check this out!! mlkarel2010 Horse Talk 11 07-06-2008 07:52 PM
    Check these out! lol crackrider Jokes and Funnies 3 05-30-2008 12:38 PM



    All times are GMT -4. The time now is 02:54 PM.


    Powered by vBulletin® Version 3.8.5
    Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
    Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0