MuSiC(music) lol - Page 2
   

       The Horse Forum > Life Beyond Horses > General Off Topic Discussion

MuSiC(music) lol

This is a discussion on MuSiC(music) lol within the General Off Topic Discussion forums, part of the Life Beyond Horses category

     
    LinkBack Thread Tools
        03-06-2008, 10:57 AM
      #11
    Trained
    I guess I listen to all sorts of music. I must have the radio on when I drive or else i'm a nervous wreck. I don't care what's on, I just need it to play music.
         
    Sponsored Links
    Advertisement
     
        03-06-2008, 03:57 PM
      #12
    Weanling
    Quote:
    Originally Posted by moonflame994
    ok ummm theres a lot.... avenged seven fold, TOOL, system of a down, fall out boy, finger eleven, korn, slipknot, seether, HIM, MCR, Myrlin Manson and AFI :P ya I don't exactly dress preppy... I buy all my cloths at hottopic

    Lol I like everyone you just listed...i shop and hollister and places like that but I don't act preppy at all lol just dress it...its funny

    System of a down is awesome...listening to sugar now

    Just to top the way I dress and how I listen to that....im only 13 teehee
         
        03-06-2008, 06:46 PM
      #13
    tim
    Weanling
    Noo! You guys!! So emo... so uncreative...

    Hmm, few of my favs -
    Radiohead, Air, Explosions In the Sky, Spoon, DMB, The Beta Band, Iron and Wine, Pete Yorn, Wilco, Massive Attack, Bjork, The Flaming Lips (they're freakin' awesome), other stuff... I dunno, The Shins are good, I prefer Indie in small doses though. Coldplay is good from time to time.
         
        03-06-2008, 07:13 PM
      #14
    Banned
    I listen to a little bit of everything also.
    Mostly rock/pop, some punk, and soundtracks.
         
        03-06-2008, 07:21 PM
      #15
    Weanling
    Quote:
    Originally Posted by tim
    Noo! You guys!! So emo... so uncreative...

    Hmm, few of my favs -
    Radiohead, Air, Explosions In the Sky, Spoon, DMB, The Beta Band, Iron and Wine, Pete Yorn, Wilco, Massive Attack, Bjork, The Flaming Lips (they're freakin' awesome), other stuff... I dunno, The Shins are good, I prefer Indie in small doses though. Coldplay is good from time to time.

    I like radiohead
         
        03-07-2008, 07:38 PM
      #16
    tim
    Weanling
    Quote:
    Originally Posted by xoLivxo
    i like radiohead
    Sweet. Do you have the newest album?
         
        03-07-2008, 08:01 PM
      #17
    Weanling
    No...im rly thinking about cheaking it out tho
         
        03-07-2008, 08:03 PM
      #18
    Weanling
    Speaking of music...even tho this song is sooooo old im in love with it!!! http://www.youtube.com/watch?v=kF69iiGK5Uc

    I just discovered it again, its sooooo sad tho

    When I first heard it when I was like 7 I almost cried lol
         
        03-07-2008, 08:12 PM
      #19
    Weanling
    Wow I think i'm one of the few that mainly listens to rap, R&B,hip-hop, blah blah blah you know.

    Well yea I guess i'm just different yay!! Well I listen to lots of other things too like mainly everything I will listen to but I am mainly about the ones I listed above.
         
        03-07-2008, 08:14 PM
      #20
    Started
    I also forgot to add. I absolutely love Michael Jackson. Which is quite weird because I'm 13.
         

    Thread Tools



    All times are GMT -4. The time now is 09:10 AM.


    Powered by vBulletin® Version 3.8.5
    Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
    Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0