Backside Bombs - Page 2
   

       The Horse Forum > Keeping and Caring for Horses > Horse Grooming

Backside Bombs

This is a discussion on Backside Bombs within the Horse Grooming forums, part of the Keeping and Caring for Horses category

     
    LinkBack Thread Tools
        12-22-2007, 07:57 AM
      #11
    Yearling
    Haha, yes I know a pony that is scared of his own farts, its quite funny really.
         
    Sponsored Links
    Advertisement
     
        12-22-2007, 07:59 AM
      #12
    Showing
    Don't ever do this:
    http://www.youtube.com/watch?v=PAhvAX9pVPQ
         
        12-22-2007, 04:06 PM
      #13
    Weanling
    My pleasure driving pony, who I use for riding mostly, gets very excited when we go driving and all she does is let on "rip" one after another if you think it;s bad when theres no wind , try getting one in the face during a strong trot at a show, string your hardest to no make a face of say " OHH thanks for that!" outload
         
        12-23-2007, 04:46 AM
      #14
    Weanling
    Yeah, my boy does it too, when I pick his back feet. Ya know how dogs sniff each others' butts as a greeting? Maybe it's something similar. My horse also likes to drop a load while the Farrier is working on the back hooves.
         
        12-23-2007, 05:55 AM
      #15
    Trained
    Quote:
    Originally Posted by Delregans Way
    haha, yes I know a pony that is scared of his own farts, its quite funny really.
    lol yeah :) my old ottb used to get fed in a pen made of electric tape. One day he farted scared himself and jumped sideways into the fence which gave him a start that made him fart which scared him into the fence again and so on. This happened about 4 times. It was the funniest thing ever. Fortunately the fence was run at a very low voltage so it was no biggie but boy it was hilarious :)
         
        12-23-2007, 07:40 AM
      #16
    Showing
    Jazzy, thanks for my first good laugh of the day. I can picture the poor fellow doing the cha cha in the pen.
         
        12-23-2007, 04:59 PM
      #17
    Trained
    Quote:
    Originally Posted by Vidaloco
    Jazzy, thanks for my first good laugh of the day. I can picture the poor fellow doing the cha cha in the pen.
    hehehe no worries :) he was quite all over the place :)
         
        12-26-2007, 04:40 AM
      #18
    Yearling
    Haha, yes that is funny. But I have had it happen when I was on a horse, I was riding in this alley way that the fence wad eletric although there was a good metre either side. But I didnt think of the tail !! I was riding, I just happened to my heel on this horses side, and he moved off my leg and swished his tail that way too, we both got a zap, he farted jumped to the other side and zapped him self and me again!! It was like a cha cha really, apprentally I could be heard from the house (500m) away. All I was yelling was "Whoo", "Whoo", "Whoo" haha. It wasnt funny at the time, but now I think about it haha :roll:
         
        12-26-2007, 05:08 AM
      #19
    Trained
    Quote:
    Originally Posted by Delregans Way
    haha, yes that is funny. But I have had it happen when I was on a horse, I was riding in this alley way that the fence wad eletric although there was a good metre either side. But I didnt think of the tail !! I was riding, I just happened to my heel on this horses side, and he moved off my leg and swished his tail that way too, we both got a zap, he farted jumped to the other side and zapped him self and me again!! It was like a cha cha really, apprentally I could be heard from the house (500m) away. All I was yelling was "Whoo", "Whoo", "Whoo" haha. It wasnt funny at the time, but now I think about it haha :roll:
    lmao
         
        12-26-2007, 03:45 PM
      #20
    Yearling
    Haha im glad I made you laugh! BTW jazzyrider, I love you avatar! Very pretty
         

    Thread Tools



    All times are GMT -4. The time now is 12:30 PM.


    Powered by vBulletin® Version 3.8.5
    Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
    Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0