Need to Show Off Today!
   

       The Horse Forum > Horse Pictures, Videos, Artwork, and Contests > Horse Pictures

Need to Show Off Today!

This is a discussion on Need to Show Off Today! within the Horse Pictures forums, part of the Horse Pictures, Videos, Artwork, and Contests category

     
    LinkBack Thread Tools
        10-17-2008, 05:11 AM
      #1
    Yearling
    Talking Need to Show Off Today!

    17th October 2008

    So I woke up early and rode before work today, Kai and my last practice before the comp on Sunday. I am sooooo glad I woke up early to ride Kai was wonderful. We warmed up in the front paddock and his canter was sooo good both ways, he was so soft at the trot and bending wonderfully. I wish mum had time for warm up/flat pics but she was busy, but she did come out for jumping pics and Yay! He was soooooo good. We did a little mini course at 1.05m and he jumped so boldly and I did too :) So onto pics!

    Started with a little X to warm up

    Little X

    Two strides then 75cm

    70cm

    85cm

    75cm

    1.05m

    85cm again

    Cont....
         
    Sponsored Links
    Advertisement
     
        10-17-2008, 05:14 AM
      #2
    Yearling
    85cm again

    Then roll back to 1.05m

    1.05m

    Roll back to 1.05m

    And a pose in front of the biggest jump of the day!


    I love my pony Wish us luck for Sunday we are competing in the 90cm and 80cm AM7's
         
        10-17-2008, 06:00 AM
      #3
    Showing
    Niiiice job! You guys look great, & your horse is just gorgeous! & good luck at your show!
         
        10-17-2008, 08:15 AM
      #4
    Yearling
    Really good! Goodluck!
         
        10-17-2008, 10:02 AM
      #5
    Yearling
    You and kai are one heck of a team!!! Yall look wonderful! Im sure you will b a judges favorite!! Good luck and have fun!!!
         
        10-17-2008, 11:14 AM
      #6
    Foal
    Yay well done you guys look great together :).
    Good luck in your comp
         
        10-17-2008, 12:02 PM
      #7
    Weanling
    I wanna jump :( I don't have an english saddle at all. I really wanna try it
         
        10-17-2008, 12:57 PM
      #8
    Showing
    Look at that little guy, you can tell he tries so hard
         
        10-19-2008, 06:48 PM
      #9
    Started
    Jamie, your position is like always perfect!!! Kai is looking great and so happy. Good luck with the show.
         
        10-19-2008, 07:22 PM
      #10
    Yearling
    You guys looked so good. Good luck at the show!
         

    Thread Tools

    Similar Threads
    Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
    At the horse show today :) xoLivxo Horse Shows 7 07-13-2008 08:30 PM
    He came today!! Abby Horse Talk 5 04-21-2008 11:36 AM
    Stacy Westfall is going to be on Ellen show today boonesar Horse Training 2 03-14-2008 10:43 AM



    All times are GMT -4. The time now is 06:39 PM.


    Powered by vBulletin® Version 3.8.5
    Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
    Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0