Snow pony Lacey! - Page 2
 
 

       The Horse Forum > Horse Pictures, Videos, Artwork, and Contests > Horse Pictures

Snow pony Lacey!

This is a discussion on Snow pony Lacey! within the Horse Pictures forums, part of the Horse Pictures, Videos, Artwork, and Contests category

     
    LinkBack Thread Tools
        02-24-2011, 08:40 PM
      #11
    Super Moderator
    Quote:
    Originally Posted by mswp27    
    That looks beautiful!! Haha I wish I could share some of our snow with you! We've had a lot and I wish it would stop snowing!! Haha she's a cutie:) It looks like you had fun:)
    I wish you could too! I wish it would snow forever!...Or at least for a month or so. After that I think I'd be ok for a bit. Haha

    Quote:
    Originally Posted by grayshell38    
    Yay Lacey! Her yawn is the cutest! Thelma goes on to 23 this year! OMG. Crazy, but when I get around to lunging her she always wants to be trotting to the point where she is about to break into a canter if I let her. Silly girl.

    They must think they are 23 and 26 in human years, not horse years!
    Haha I feel like Thelma and Lacey would be BFF's if they knew each other. They sound like a match made in heaven with their itchy faces and goofy ways.
    That must be it! What were we thinking? They're just in the primes of their lives! Let's get this party started! LOL!

    Quote:
    Originally Posted by RedTree    
    love Lacey pics

    She is one gorgeous mare
    Thanks! She's kinda my baby. Haha

    Quote:
    Originally Posted by Reiterin    
    beautiful day, all in all! -still no riding in snow for me though. My horsey lives too far away for me to get to her when it snows. =P
    Yes it was!
    Sad day! Maybe one day she'll be closer, I'll keep my fingers crossed for you! :)
         
    Sponsored Links
    Advertisement
     
        02-24-2011, 08:54 PM
      #12
    Foal
    I love the pic of her ears, it almost looks fake or photoshoped. What camera do you use?
         
        02-24-2011, 09:41 PM
      #13
    Banned
    Lacey isn't here if she goes missing...
         
        02-24-2011, 10:21 PM
      #14
    Super Moderator
    Quote:
    Originally Posted by horselver1979    
    I love the pic of her ears, it almost looks fake or photoshoped. What camera do you use?
    It does, doesn't it? Well, it's real! It's just because she's so not white compared to the snow.
    I have a Kodak EasyShare C713. It's a pretty junky little camera but I've figured out it's tricks, for the most part, so I can generally get ok pictures out of it. I've got my photo teacher tricked actually, she's convinced I have an SLR. Hahaha
    And, I got it for free from a little old lady who got a better camera and you can't beat free!

    Quote:
    Originally Posted by A knack for horses    
    Lacey isn't here if she goes missing...
    Hah. Good luck trying to steal her! She's not polite to strangers if I'm not around. I suggest bringing a mascot-size carrot and a long lasso if you want to have any chance of success.
         
        02-24-2011, 10:24 PM
      #15
    Showing
    Yay, glad you finally got a change to ride in some snow. It's wonderful fun isn't it? LOL.

    Lacey looks fantastic, I swear she doesn't look a day over 10. She's probably one of those horses that will still be kickin' ass and takin' names into her 40's.
         
        02-24-2011, 10:48 PM
      #16
    Super Moderator
    Quote:
    Originally Posted by smrobs    
    Yay, glad you finally got a change to ride in some snow. It's wonderful fun isn't it? LOL.

    Lacey looks fantastic, I swear she doesn't look a day over 10. She's probably one of those horses that will still be kickin' ass and takin' names into her 40's.
    It was wonderful! It was kinda scary at times because there were a few places on the trail where I knew there were potholes but Lacey didn't really want to believe me that we should go around them. However I bested her so that was ok. Haha

    I know! I just cannot believe what moving her to my neighbor's house has done for her. I mean, around this time last year, she was looking like this:



    I'm just amazed by what some major hills, better quality hay, and lower stress (aka nobody pushing her around) did for the girl! I feel like she gained years back on her life in the last 5 months!

    I sure hope she lives into her forties! I REALLY want my kids to learn to ride on her. I think that's so awesome when a parent can teach their child to ride on a horse that they've know for forever and a day. However, first I have to find the right guy, know him for a while, date, get married, and have kids so I'm thinking that if she lives to see 40-ish, that may be enough time... LOL!!!
         
        02-26-2011, 11:42 PM
      #17
    Foal
    I LOVE the ear shot! What a beautiful photo :) Your pony is adorable, and I am super jealous of your trails! I sure wish I had more than just a field to ride in
         
        02-26-2011, 11:47 PM
      #18
    Showing
    AWESOME trails you have there! Lacey is such a sweetheart
         
        02-28-2011, 08:49 PM
      #19
    Super Moderator
    Quote:
    Originally Posted by JumpingJacks    
    I LOVE the ear shot! What a beautiful photo :) Your pony is adorable, and I am super jealous of your trails! I sure wish I had more than just a field to ride in
    Thanks! :)
    I love my trails too! I just wish I had a field to ride in as well! It's hard to do tuneup rides on the trail.

    Quote:
    Originally Posted by equiniphile    
    AWESOME trails you have there! Lacey is such a sweetheart
    I agree, on both counts! When I was little, my mom and I would go walking on those trails and I'd dream of how awesome it would be to actually ride them and the, BOOM! Now I do. I guess that goes to show that wishes do come true, sometimes. Haha
         
        02-28-2011, 09:22 PM
      #20
    Trained
    Why does everyone who doesn't get snow often get such BEAUTIFUL snow when they do get it? Bah! I want pretty snow! Not dirty, icy, freezing, everywhere snow!

    Those pictures are beautiful and look like paintings.
         

    Thread Tools

    Similar Threads
    Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
    Lacey! More pictures of your "favorite" geriatric pony! :D Wallaby Horse Pictures 9 12-07-2010 02:40 AM
    Lacey! Wallaby Horse Pictures 13 11-01-2010 10:48 AM
    More Lacey pictures, just for all you Lacey fans =D Wallaby Horse Pictures 5 01-16-2010 01:47 PM
    Snow, Snow, Wonderful Snow! FGRanch General Off Topic Discussion 61 12-16-2009 03:43 AM
    Lacey! Wallaby Horse Pictures 5 04-29-2009 12:51 AM



    All times are GMT -4. The time now is 11:50 PM.


    Powered by vBulletin® Version 3.8.5
    Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
    Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0