Me + Horse Auction = BAD LOL! - Page 2
   

       The Horse Forum > Keeping and Caring for Horses > Horse Talk

Me + Horse Auction = BAD LOL!

This is a discussion on Me + Horse Auction = BAD LOL! within the Horse Talk forums, part of the Keeping and Caring for Horses category

     
    LinkBack Thread Tools
        08-21-2010, 12:05 AM
      #11
    Green Broke
    Here's Willow's ??pregnant?? Thread:

    Auction mare picked up today - pregnant?
         
    Sponsored Links
    Advertisement
     
        08-21-2010, 02:20 AM
      #12
    Green Broke
    I think freckles seems like a good name
         
        08-21-2010, 03:11 AM
      #13
    Weanling
    I won't even go to the auction around here as I want to take all the little elderly horses home. They never go for over 50 either. It's extremely tempting so I've banned myself.
         
        08-21-2010, 08:05 AM
      #14
    Yearling
    Thanks Corino! I'm going to go with Rain! It just seems very suiting for her!
         
        08-21-2010, 10:08 AM
      #15
    Green Broke
    BEAUTIFUL finds! I am loving them! And so fat lol at our auctions you never find overweight horses, but you can find anything from fit to extremely underweight and you wonder how it's even standing sometimes. And yes we usually always go to auctions to find our horses and talk to the owners and stuff and you would never believe how many are there that cry when they let their babies go. I found a great apha yr old filly there that had proffessionaly training for only 450$'s and then you get all the little under 1 yr old colts and fillies that sale for 5-25 bucks a piece and some are even registered! But oh well. As for preggers... i'm not sure I know this extremely FAT horse that has a neck as wide as 2 of my torso's and she looks like she is pregnant with quads but she is definitely just all fat. I'll try to get some pictures of her one day when we go over to the pasture. Good look with the beautiful girls and I hope to see more pictures soon!
         
        08-21-2010, 03:48 PM
      #16
    Weanling
    Omg you're SOOOOO lucky! =) They look/sound gorgeous!
         
        08-22-2010, 11:46 AM
      #17
    Foal
    Phwoaa. I want Willow o_o
    If she was bigger I'd say she looked a lot like a Comtois or Comtois x
    Same sort of build and colour
    (Ref: Comtois)


    Stunning ponies though, good luck with them (:
         
        08-22-2010, 01:03 PM
      #18
    Green Broke
    Woah! That is an awesome resemblance! In color and build lol
         
        08-22-2010, 02:48 PM
      #19
    Foal
    Hehe, my favourite breed (I WILL own one next year I swear) when I saw the OP's pony I was like "O_O COMTWAHHH!"
         
        08-22-2010, 08:57 PM
      #20
    Yearling
    OMG that looks JUST like her! Clear down to the silver bay coloring! She even has feathers but someone cut them off!

    She earned a new nickname today! McNugget! She is so round and portly that when you trot, you don't bounce, you ride the wave of her fat rolls and jiggle from side to side LMAO! We were DYING laughing as Indy and I were both taking turns riding her. She is really short but because of how wide she is, mounting from the ground was a challenge! It was a great day tho!
         

    Thread Tools

    Similar Threads
    Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
    If you bought a horse at an auction..... Rosebud64 Horse Tack and Equipment 10 04-07-2010 07:08 PM
    Going to a horse auction tomorrow :( BurningAmber520 Horse Talk 18 02-22-2010 10:55 AM
    Going to Unadilla, NY Horse Auction today... BurningAmber520 Horse Talk 0 01-22-2010 12:44 PM
    Horse Auction Cruelty Horselover90981 Horse Protection 3 09-03-2009 09:03 PM
    Horse Auction in Colorado (May) COhorse Horses for Sale 2 05-15-2009 06:36 AM



    All times are GMT -4. The time now is 12:14 AM.


    Powered by vBulletin® Version 3.8.5
    Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
    Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0