The Horse Forum - View Profile: Lottie29
 
 

       The Horse Forum

Lottie29 Lottie29 is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 28
  1. Sunny06
    01-03-2010 03:51 PM - permalink
    Sunny06
    Yeah, I saw you :)
  2. Sunny06
    12-05-2009 12:20 AM - permalink
    Sunny06
    lol Email ;)
  3. Lottie29
    11-28-2009 12:08 AM - permalink
    Lottie29
    lol i fell off this one horse named Duke today! but it was because these little girls were being crazy and screaming their heads of. and he spooked and threw me off in the dirt. yuck but i didnt really get muddy just VERY dusty and it REALLY hurt.
  4. Gini Grace
    11-27-2009 11:50 AM - permalink
    Gini Grace
    haha u too! its a lil late for me tho... oh well! ;)
  5. Lottie29
    11-27-2009 12:02 AM - permalink
    Lottie29
    nothing! HAPPY THANKS GIVING!!
  6. Gini Grace
    11-23-2009 07:44 PM - permalink
    Gini Grace
    heyy! watz upp?
  7. Lottie29
    11-14-2009 10:28 AM - permalink
    Lottie29
    aww thats good i had a lesson with marian aat that barn seldom rest stables and she lwt me ride this pony like lllotties height... his name was Chester! he was so cute but spooked alot and had a canter just like cody!!!! i was thinking of cody when he was cantering... lol
  8. Sunny06
    11-13-2009 11:12 PM - permalink
    Sunny06
    No, we may be keeping him afterall.
  9. Lottie29
    11-06-2009 08:58 PM - permalink
    Lottie29
    Hey Mal!!!!!! Hallween was soooo much fun!
  10. Reidboy
    10-28-2009 06:38 PM - permalink
    Reidboy
    hey jas what is up

About Me

  • About Lottie29
    Biography
    <3 horses
    Location
    ...
    Interests
    horses
    Occupation
    horses
    Gender
    Undisclosed

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 11-23-2010 08:31 PM
  • Join Date: 08-09-2009
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 4 of 4

Trader Reviews

iTrader Profile Recent Ratings
Trader Reviews:
Positive Feedback:
0
0%
Members who left positive:
Members who left negative:
0
0
Total positive feedback: 0
View Complete Feedbacks for Lottie29
  Past
Month
Past
6 Months
Past
12 Months
 Positive 0 0 0
 Neutral 0 0 0
 Negative 0 0 0

All times are GMT -4. The time now is 12:43 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0