for you Flash fans
 
 

       The Horse Forum > Life Beyond Horses > Movies, Music, and TV

for you Flash fans

This is a discussion on for you Flash fans within the Movies, Music, and TV forums, part of the Life Beyond Horses category

    Like Tree8Likes
    • 2 Post By Roperchick
    • 1 Post By smrobs
    • 1 Post By Roperchick
    • 1 Post By EquineObsessed
    • 1 Post By EquineObsessed
    • 2 Post By Roperchick

     
    LinkBack Thread Tools
        05-15-2014, 02:22 PM
      #1
    Green Broke
    for you Flash fans

    I am so super unbelievably excited for this.
    You do not even realize.....well maybe because I always post Flash sketches haha
    But.
    Yes.
    Boom.


    It already looks like its going to actually follow the comics (new 52 version) so yay

    Aaaand Stephen Amell is going to be there every once in a while...perfect? Yes.
    smrobs and EquineObsessed like this.
         
    Sponsored Links
    Advertisement
     
        05-15-2014, 03:19 PM
      #2
    Showing
    Squeee!!!!
    Roperchick likes this.
         
        05-15-2014, 09:03 PM
      #3
    Green Broke
    Right? I have to watch the season finale of arrow tonight aaaaah

    Can't wait for this though. First decent depiction of the flash I've seen!
    Posted via Mobile Device
    smrobs likes this.
         
        05-15-2014, 10:36 PM
      #4
    Showing
    LOL, I just watched the Arrow finale earlier today. Not sure what all they're setting up but there was a LOT of "hmm" type stuff.
         
        05-16-2014, 06:42 AM
      #5
    Weanling
    I'm not sure what was up with Arrow, either. I'm mad at Thea, lol. It's coming to my attention that we all watch the same tv shows, though! Too funny.
    smrobs likes this.
         
        05-16-2014, 11:30 AM
      #6
    Green Broke
    I didn't get to watch it last night. Went to a friends bday dinner.

    But I did get a spoiler feom a friend saying "felicity is the best" ha.


    Speaking of TV shows....do y'all watch Chicago Fire?
    Posted via Mobile Device
         
        05-16-2014, 11:38 AM
      #7
    Weanling
    Felicity is the best. I'm not a fan of most of the females on that show, but she is great.

    My dad watches Chicago Fire but I have too many shows I'm watching right now! I might start watching it after I wrap up a few. Today its pouring, and I'm having a Psych marathon. It's just me and Netflix!
    Roperchick likes this.
         
        05-16-2014, 02:18 PM
      #8
    Green Broke
    Just watched it.



    Now I know what you mean with the hmmm moments smrobs haha

    And Thea is SUCH a child!
    Posted via Mobile Device
    smrobs and EquineObsessed like this.
         

    Thread Tools

    Similar Threads
    Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
    It's beginning to feel a lot like summer! Fans or no fans? SugarNSpice Horse Talk 14 05-23-2013 03:54 PM
    how does flash look? HarleyWood Horse Conformation Critique 4 08-24-2012 10:12 PM
    This is for Horse Racing fans (nor non-horseracing fans) Horsegal16 Horse Talk 5 12-21-2009 03:50 PM
    Using a flash. Lucara Horse Tack and Equipment 30 09-28-2009 12:38 PM



    All times are GMT -4. The time now is 04:38 PM.


    Powered by vBulletin® Version 3.8.5
    Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
    Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0