The Horse Forum

The Horse Forum (/)
-   Horse Pictures (http://www.horseforum.com/horse-pictures/)
-   -   Little Humor.. (http://www.horseforum.com/horse-pictures/little-humor-60747/)

MNRescue 07-26-2010 10:02 PM

Little Humor..
 
1 Attachment(s)
Picture says it all.. lol

BarrelracingArabian 07-26-2010 10:03 PM

lol
hes a cutey
priceless pic btw :]

GraciesMom 07-26-2010 10:03 PM

Too funny!

MNRescue 07-26-2010 10:05 PM

I dont know how I managed to have such good timing. But his eye expression is priceless! I wonder how is tounge felt after that. lol

dee 07-27-2010 12:36 AM

OMG! That's too funny! :rofl: What is it about horses sticking their tongues out these days? My gelding does it, even takes a slurp at my face like my dog does. The horses we used to have would never do anything that undignified!

MNRescue 07-27-2010 01:12 AM

He has a habit of licking the electric fence to see if it's on. lol
He just cant help himself!

SorrelHorse 07-27-2010 01:31 AM

Ha ha Annie does that all the time. Too funny ;)
Posted via Mobile Device

RedTree 07-27-2010 09:35 AM

haha awesome pic

paintluver 07-27-2010 03:23 PM

Bahahaha that is too funny!

drafts4ever 07-28-2010 04:51 AM

Gotta love tongues!


All times are GMT -4. The time now is 08:55 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0