The Horse Forum

The Horse Forum (/)
-   Horse Artwork (http://www.horseforum.com/horse-artwork/)
-   -   Im inspired to draw horses (there not good) (http://www.horseforum.com/horse-artwork/im-inspired-draw-horses-there-not-65205/)

JackofDiamonds 09-20-2010 03:39 AM

Im inspired to draw horses (there not good)
 
2 Attachment(s)
Well, I love art but im more of someone who can make things rather than draw. But seing everyone ones artwork here has inspired me so here are my attempts a drawing horses. The 1st horses head didnt work well and i cant draw hooves so i chop them :P But tell me what you think.

ps i have no idea about shading so they look fake, but i will oneday hopefully be able to make it actually look like a horse.. hehe i tried. Oh yeah i made these horses up as i get frustrated with photo's because my drawings dont work to well. ;)

JackofDiamonds 09-20-2010 08:23 AM

1 Attachment(s)
Another try ;/

ShutUpJoe 09-20-2010 09:04 AM

The last one is a lot better than the first too! Practice makes perfect, keep up the work : )

Gidget 09-21-2010 02:04 AM

awww, i love the last one!

i use to draw horses all the time.

good job.

Fifi Bay 09-21-2010 04:10 AM

you will get there trust me its hard for everyone at first :) just keep on drawing and you will suceed :)

AND REMEMBER : practice always makes perfect ( just like when u would of started riding just keep on thinking that practice makes perfect :)

JackofDiamonds 09-21-2010 05:16 AM

HAHA! i didnt draw the first two their my little cousins she asked me to put them up as mine so people wouldnt judge them on her age.. ( and i put i signture on it because she doesnt have one :P) i just told her everyone loved them ok? The last one is mine though, i know its bad!

PintoTess 09-25-2010 11:17 PM

awww jack thats not very nice lol :P I draw all the time. I drew a pic of a black connemara stallion yesterday :P

JackofDiamonds 09-26-2010 02:48 AM

Quote:

Originally Posted by PintoTess (Post 761097)
awww jack thats not very nice lol :P I draw all the time. I drew a pic of a black connemara stallion yesterday :P

Haha She told me what to right!! lol. She is quite demanding:shock: See im not quite a drawer i like photography...

PintoTess 09-26-2010 03:21 AM

1 Attachment(s)
i looove photography , wanna see the pic of the connemara stallion i drew. to bad if you dont lol!
(is supposed to be jumping, just tryng to figure out what kind of jump to put in) hmmmm...

JackofDiamonds 09-26-2010 05:28 AM

Oh i love it!! im thinking a hunter jump!! like this,

http://www.nantuafarm.com/resources/...Hedge-Jump.gif
You shall have to teach me how to draw :) your good


All times are GMT -4. The time now is 11:01 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0