Tack For Sale! -prices reduced- :] - Page 2
 
 

       The Horse Forum > Horse Tack > Tack and Equipment Classifieds

Tack For Sale! -prices reduced- :]

This is a discussion on Tack For Sale! -prices reduced- :] within the Tack and Equipment Classifieds forums, part of the Horse Tack category

     
    LinkBack Thread Tools
        12-28-2011, 07:09 PM
      #11
    Started
    Quote:
    Originally Posted by EnzoEventer    
    I'm not exactly sure how to measure for a western gullet [English freak, LOL] but I can get pictures of the gullet & stuff... And I can measure it?
    I believe you measure from the silver circle(can't remember the name for it) to the one on the other side. Also need to know the seat size Any idea what shipping would be to 18334? I'm kinda strapped on cash from Christmas lol
         
    Sponsored Links
    Advertisement
     
        12-28-2011, 08:00 PM
      #12
    Weanling
    Ohhhkay! I'm away until Friday, but when I get back I'll measure it. :]
    The seat is right in-between 15" & 16" or maybe it's a 16". IDK. Its something like that, lmao.

    I could do $120 including shipping? That would mean the saddle is actually selling for $80 + $40 shipping. Is that OK?
         
        12-29-2011, 08:18 AM
      #13
    Green Broke
    Do you have pictures of the SMB IIs?
    I need to get a pair, and I can't justify spending $125 for that xD
    Also, how much would shipping to 15066 be, and is paypal only option, or would money order be allowable?
    Posted via Mobile Device
         
        12-29-2011, 04:17 PM
      #14
    Weanling


    $8 shipping. Paypal is OK, I just don't like doing a lot of it, haha. Let me know
         
        01-05-2012, 10:12 AM
      #15
    Weanling
    Quote:
    Originally Posted by EnzoEventer    

    -Regal Dressage Bridle - COB -Excellent Condition - $50
    Can I have pictures of this bridle?
         
        01-06-2012, 05:42 AM
      #16
    Weanling
    Would you take 25 for the SMB II? If yes how much for shiping to australia Postcode 5700
         
        01-06-2012, 08:39 AM
      #17
    Weanling
    Total would be $33.
         
        01-06-2012, 07:21 PM
      #18
    Weanling
    Can you hold them for me I will tell my mother as she wants them for her horse would they fit a 15.2 standardbred?
         
        01-06-2012, 09:41 PM
      #19
    Weanling
    Sure thing.

    And idk, to be honest. They are mediums or larges, it doesn't say.
         

    Thread Tools

    Similar Threads
    Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
    FS: English Tack - Please take off my hands - Prices Reduced thebp Tack and Equipment Classifieds 28 06-23-2010 09:12 PM
    For Sale - Update and Prices reduced! Pro Tack and Equipment Classifieds 0 03-30-2010 10:19 PM
    tack for sale prices reduced mysugarap Tack and Equipment Classifieds 10 12-03-2009 09:50 AM
    Tack for sale! ****must go! Great prices! chelssss(: Tack and Equipment Classifieds 4 02-01-2009 08:00 PM
    Tack for sale! Great prices!! Gingerrrrr Tack and Equipment Classifieds 19 08-03-2008 09:28 PM



    All times are GMT -4. The time now is 10:53 PM.


    Powered by vBulletin® Version 3.8.5
    Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
    Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0