`»Thread of a million replys«´ AKA Random Chat - Page 1285 - The Horse Forum
View Poll Results: Do you think this will reach a million replys?
Yeah, it will. 377 49.93%
Nah, of course not! 105 13.91%
273 36.16%
Voters: 755. You may not vote on this poll

 631Likes
 
LinkBack Thread Tools
post #12841 of 17185 Old 07-01-2011, 04:13 AM
Green Broke
 
Join Date: Dec 2010
Location: australia
Posts: 2,510
• Horses: 3
Hahahahah......I didn't this afternoon

My two horse Apache and Sammy are my world
along with our dogs Patch and Bear.
But I will always love you Jimmy R.I.P
apachewhitesox is offline  
post #12842 of 17185 Old 07-01-2011, 05:38 AM
Started
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,515
• Horses: 3
Quote:
Originally Posted by Cheyennes mom View Post
thank you :) I love her :) Just QH actually. Can you guess how old she is?
hmmmmm 5 maybe???
Can He Star is offline  
post #12843 of 17185 Old 07-01-2011, 01:59 PM
Green Broke
 
Join Date: Aug 2010
Location: Far Away.
Posts: 3,384
• Horses: 2
^^I LOVE asking that question!! She's 24

Oh Cowgirl Up
Cheyennes mom is offline  
post #12844 of 17185 Old 07-01-2011, 02:01 PM
Green Broke
 
Join Date: Aug 2010
Location: Far Away.
Posts: 3,384
• Horses: 2
Quote:
Originally Posted by JustAwesome View Post
I hate to brag, But i love my horse
I love my horse too lol Did you just have a great time with your horse or was it just something you needed to say? If there's a story then you better tell it lol

Oh Cowgirl Up
Cheyennes mom is offline  
post #12845 of 17185 Old 07-01-2011, 02:48 PM
Green Broke
 
Join Date: Aug 2010
Location: Far Away.
Posts: 3,384
• Horses: 2
omg sorry a triple post, but anyways, please check out this thread that I just made :)
https://www.horseforum.com/horse-talk...costume-90539/

Oh Cowgirl Up
Cheyennes mom is offline  
post #12846 of 17185 Old 07-02-2011, 06:09 AM
Started
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,515
• Horses: 3
Quote:
Originally Posted by Cheyennes mom View Post
^^I LOVE asking that question!! She's 24
omg really..... hahaah i had a feeling that she would be older some how lol just the way you posted

she looks great for her age btw
Can He Star is offline  
post #12847 of 17185 Old 07-02-2011, 01:00 PM
Super Moderator
 
Join Date: Apr 2008
Location: SE Finland
Posts: 21,961
• Horses: 0
2 days off from work... And I have the dressage show tomorrow.

Se pääsky toi kesän eteiseen, se antoi rauhan sydämeen,
ja lehahti sitten siivilleen, ja päästi pois kahleet.
Ja se loistaa, minne ikinä meen, se mukana kulkee
.
Kaija Koo - Ei yksi pääsky kesää tee

TaMMa89 is offline  
post #12848 of 17185 Old 07-02-2011, 01:25 PM
Green Broke
 
Join Date: Aug 2010
Location: Far Away.
Posts: 3,384
• Horses: 2
Quote:
Originally Posted by Can He Star View Post
omg really..... hahaah i had a feeling that she would be older some how lol just the way you posted

she looks great for her age btw
thank you! We used to be able to count her ribs, but would you believe me if I said that all that weight that she's gained is from hay? She hasn't had grain for years. Well exept one day but that's because she needed meds. but that was just one day.


Guys, I'm trying to decide if I'm going to the gymkhana tomorrow or not. They are SO fun but every time I go to a gymkhana I hurt myself (first one's fainting, last one's almost breaking my back) and I don't wanna be a scardy cat but it's true and I have to say that I get kinda nervous. Cheyenne's a FAST horse and don't get me wrong, I trust her and everything, but I don't trust myself. At the last gymkhana I didn't put my legs forward fast enough and I did a flip over Cheyenne's shoulder and landed on a big metal fence. That was like 2 or 3 weeks ago, and my back still gets a little sore. So in this gymkhana I could gain my confidence or hurt myself again and never want to do it again. On the other hand, I could just trot and canter them, and maybe do a little gallop if I'm feeling okay about it. I know it's possible for me to do, Cheyenne hates it but I did it after I hurt my back. I haven't galloped since, but that's not because I am scared to, I just haven't gotten around to it. What do you guys think? Should I do it?

Oh Cowgirl Up

Last edited by Cheyennes mom; 07-02-2011 at 01:32 PM.
Cheyennes mom is offline  
post #12849 of 17185 Old 07-03-2011, 07:48 PM
Green Broke
 
Join Date: Aug 2010
Location: Far Away.
Posts: 3,384
• Horses: 2
okay so I went to the gymkhana. I was SO scared to do it, but I did.
The gymkhana was amazing!! I didn't get hurt OR disqualified in any events!! I even galloped on the last two events! The weather was PERFECT too! It was warm, but there was a breeze and it was great!!
here are my placings and times:
Pole Turn: 3/6, 19.938
Pole Bending: 4/6, 47.135
Stake Race: 2/6, 35.347
Key Race: 4/6 23.004
Barrel Racing: 3/6, 31.047

yay!! I'm SO happy!! Cheyenne was amazing for me! I'll post pics later :)

Oh Cowgirl Up
Cheyennes mom is offline  
post #12850 of 17185 Old 07-03-2011, 09:00 PM
Green Broke
 
Join Date: Dec 2010
Location: australia
Posts: 2,510
• Horses: 3
That sounds like you did great and had fun! ^^^

My two horse Apache and Sammy are my world
along with our dogs Patch and Bear.
But I will always love you Jimmy R.I.P
apachewhitesox is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the The Horse Forum forums, you must first register.

Already have a Horse Forum account?
Members are allowed only one account per person at the Horse Forum, so if you've made an account here in the past you'll need to continue using that account. Please do not create a new account or you may lose access to the Horse Forum. If you need help recovering your existing account, please Contact Us. We'll be glad to help!

New to the Horse Forum?
Please choose a username you will be satisfied with using for the duration of your membership at the Horse Forum. We do not change members' usernames upon request because that would make it difficult for everyone to keep track of who is who on the forum. For that reason, please do not incorporate your horse's name into your username so that you are not stuck with a username related to a horse you may no longer have some day, or use any other username you may no longer identify with or care for in the future.



User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Old Thread Warning
This thread is more than 90 days old. When a thread is this old, it is often better to start a new thread rather than post to it. However, If you feel you have something of value to add to this particular thread, you can do so by checking the box below before submitting your post.

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome