The Horse Forum banner

1 - 20 of 32 Posts

·
Registered
Joined
·
178 Posts
Beautiful girl!!
 

·
Registered
Joined
·
5,023 Posts
She is very pretty! She's got a very pretty color.
I just love when they're all fluffy like that.
 

·
Registered
Joined
·
6,285 Posts
Discussion Starter #13
You think she's fuzzy?! Oh my gosh I will have to take some pictures of the other monsters! HAHA they have hair EVERYWHERE! I told my hubby that they look like Llama's!

Thanks, I love her color as well. (But I secertly, or not so secertly I guess, wish she was a bay)
 

·
Registered
Joined
·
5,061 Posts
She's quite the looker that's for sure!! Good luck with her!!! :D

My two 19 mo olds are super fuzzy like her...and we don't even have snow!!!
 

·
Registered
Joined
·
2,148 Posts
Yeah, Tiff. It's official. I am sooo gonna come steal her and her cuteness. :)

BTW - how is her mouth?
 

·
Registered
Joined
·
6,285 Posts
Discussion Starter #17
Thanks Mom2Pride! I hope she does well! She really seems to like reining! :D

Tiff...NO NO NO you can't steal her! One day she will have a foal, you can buy that...lol

Thanks Anny, I love her too!

Her mouth is healing up nice. Another week and it should be good to go! She's happy to have some time off I think! But still does some sliding stops just for fun! LOL
 

·
Registered
Joined
·
13,266 Posts
Gorgeous photos Tiffany! She must be a lot more relaxed to be over at home as opposed to that place eh.
Thanks for sharing those!
 
1 - 20 of 32 Posts
Top