The Horse Forum banner

1 - 20 of 20 Posts

·
Registered
Joined
·
8,220 Posts
Discussion Starter #1
Awww, well today Nelson and I had a great opportunity get a photo shoot done today and I love the shots we got. Some crack me up!

She took tons, but alot came out blurry, so these are the one's she kept. I am super excited about the next time she's coming back out!













LOL!!! This one makes me laugh so much!! ROFL!!!!! I just cannot stop laughing whenever I see it. ROFL!



Here we are - still...working on Shoulder In's..*sigh*




I love this shot of my Coach and I:





Our muddy feet, lol!












 

·
Registered
Joined
·
8,220 Posts
Discussion Starter #4
All those horses, are in a massively huge pasture, they are just in the lower part that is near the barn.
 

·
Registered
Joined
·
2,227 Posts
Great pictures! I love dragging photo savvy friends out to be my picture slaves.
I need to grab one this weekend since it'll be nice...

I love Nelson. :]
 

·
Registered
Joined
·
2,763 Posts
SO cute!! And WOW! There are A LOT of horses in that other pasture. hahaha
 

·
Registered
Joined
·
10,624 Posts
The one you said makes you laugh brought a smile to my face as well. Its like he's saying "How you doin?" :lol: Great shots!
 

·
Registered
Joined
·
8,220 Posts
Discussion Starter #8
lol Vidaloco - I see Nelson saying "eewww, do I have to kiss her?!?!" LOL

Thanks for the kind words Ladies!

Those horses in the pasture, that's not even the amount that there really are. There are 40+ horses at this barn.
 

·
Registered
Joined
·
1,059 Posts
MIE...You better lock that Neson up cuz I'm in LOVE LOVE LOVE!!!
OMG...his <EYEs>....
I am so in love with taking photos of horses eye...hehe..
I love the one you said makes you crack up. Too cool. I love the commentary that came after...It totally made me laugh!
The one with your coach is very nice too.
I like all the different brow and natural tones...

Today I took my mud pony "Tiny" out of the pasture and groomed him all pretty.
I asked someone to take our picture with my camera but they couldnt get coordinated enough to do it while holding their grazing horsey...
:(
Can you come photograph me. and I will vid you when I come to steal Nelson
Nleson is such a Ham...
I loves him.
Halfpass
 

·
Registered
Joined
·
639 Posts
Kim, you take such good care of my boyfriend! ;P. You guys look great together, so I guess you can keep him, hehe. Give him a big smooch from Auntie Wendy. Morgan sends a slurp to Auntie Kim :)
 

·
Banned
Joined
·
5,526 Posts
Here we are - still...working on Shoulder In's..*sigh*




I love this shot of my Coach and I:


Very nice and he is looking good.

Just a comment.

The first picture above. Be careful about that inside rein. Still too much in use.

On the second picture above if you look you can see how he is swinging his inside hind end in and off the track. That leg is now not supporting his body and this is in fact what crookedness is.

Hate to use you MIE but sometimes a picture IS woth a thousand words. Most people don't realize this and considering Neilson's recent injury he may be protecting himself. You have dropped your inside shoulder though.

To anyone else where there has been no injury this is often caused by the rider not sitting evenly on the horse or being stronger in one leg (like being right or left handed).


I realize this is not in the critique section but a mild observation in this case will be useful to you.
 

·
Registered
Joined
·
8,220 Posts
Discussion Starter #17
Thanks Spyder :) I am aways happy to get your words of wisdom. I have many riding faults, my Coach has alot of work ahead of her. lol. Poor thing.

Thanks HITS!!! :) :)
 

·
Registered
Joined
·
8,220 Posts
Discussion Starter #19
Thank you Nature! Yours is very handsom himself :)

I love Nelson's paddock, I wish he could be out in the pasture with the others, but my Vet said no since his injury, and if he ends up out in the pasture, he wont get fed twice a day.
 
1 - 20 of 20 Posts
Top